Re: Ile kosztuje w Polsce zasilacz PowMax 400W?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 21:35:40 MET DST

Pszemol wrote:

> A myślisz, że co Ci wyślą jak zamówisz sobie "Generic"?
> Myślisz, że ktoś produkuje zasilacz z napisem "generic" na nalepce?

Dziękuję za obszerną wypowiedź, ale odpowiedzi na moje pytanie tam nie
znalazłem. Oczywiście wiem (podobnie jak Ty) co znaczy dokładnie słowo
"generic" . Powyższą i innymi swoimi wypowiedziami wystawiłeś sobie
świadectwo wystarczające, bym więcej nie miał ochoty na dyskusje z Tobą.

Miłego życia życzę

B.