Re: ECS K7VTA3 KT333 problemik :->

Autor: dies_irae (dies_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 11:55:39 MET DST

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał w wiadomości
> A nie wylacza sie sama po 4-5 sekundach ??
> Jak tak mialem i okazalo sie ze podpiolem wentylatorek od CPU do gniazdna
na
> SYSTEM FAN i plytka stwierdzala ze brak coolera i sie wylaczala. Co
wiecej,
> chyba mialem klapki na oczach bo wzialem jeszcze 2 plyty i ten sam problem
> :) - normalnie slepota :)). Prawie do dystrybutora bym odeslal, ale sie
> kaplem za daje d...py.

dalem i ja :-) ale mi ulzylo, gdy zastosowalem sie do Waszej rady i wszystko
ruszylo :-)

sliczne dzieki. chyba musze kupic mocniejsze soczewki :-///

> Choc powinien byc tem problem inaczej rozwiazany, IMHO plytka powinna
> wystartowac normalnie tylko ze jakis komunikat by sie przydal, jak np. w
MSI
> ze wentyl sie nie kreci czy cos.

zgadza sie. to by wiele ulatwilo. teraz coraz czesciej jestem zadowolony, ze
do wlasnego kompa kupilem plyte Asusa...

pozdrawiam wszystkich cieplo :-)

dies_irae

--
dies_at_go2.pl