Re: trzaski sb live mity i fakty...

Autor: tomek (ati_at_usun-to.poczta.fm)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 20:28:04 MET DST

"mar00ha" <no_spam.mar00ha_at_w.pl> wrote:

 (...)

> A więc moja teoria:
>
> Założenie: PCI ma zasilane prądem o napięciu 3.3V.
> Hipoteza: Spadki napięcia 3.3V powodują zakłócenia na innych
> urządzeniach co w Live! objawia się trzaskami.

 (...)
Pozwolisz, że obalę Twoją teorię? ;)

SB Live! na sterownikach wbudowanych (w2k i XP) nie trzeszczy.
Stery z Creativa (jakiekolwiek) - trzaski przy pracy dysku
(ale tylko intensywnej). Odinstalowanie sterów Creativa
(łącznie z porządkami w rejestrze) - brak trzasków...
Mnie się widzi, że coś z EAX tak miesza (a więc stery do emu10k1)
bo gołe stery z windy EAX-a nie udostępniają...

Wniosek: Creativ pisze dupiate stery (to nie nowość - pamiętacie
co się działo na pierwszych sterach do Live!1024 - blue screen)

Próbował ktoś jak to jest ze sterami z:
http://www.kxproject.spb.ru
Mają EAX? Nie trzeszczą?

Ja na razie eSBeka mam wyjętego z kompa.

Pozdr.