Re: trzaski sb live mity i fakty...

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Thu 26 Sep 2002 - 10:03:57 MET DST

Użytkownik "tomek" <ati_at_usun-to.poczta.fm> napisał w wiadomości
> (...)
> Pozwolisz, że obalę Twoją teorię? ;)
Pewnie, że pozwolę ;)
Jednak nie piszesz nic o wydolnościach zasilaczy :p

> Wniosek: Creativ pisze dupiate stery (to nie nowość - pamiętacie
> co się działo na pierwszych sterach do Live!1024 - blue screen)
To wiadomo nie od dziś, że stery Creative są do dupy.
Ja mając kiedyś AWE64 używałem oprócz sterowników Creative'a jakiegoś
pakietu Yamahy, bo dawał po prostu lepszy dźwięk. Tyle tylko, że nie można
było pod nim korzystać z WaveTable :(

> Próbował ktoś jak to jest ze sterami z:
> http://www.kxproject.spb.ru
> Mają EAX? Nie trzeszczą?
Nie mają EAX. Podobno nie trzeszczą(chociaż mi Audigy nie trzeszczy też pod
Win98se w moim sprzęcie). Nie instalowałem ich jednak z powodu
nieobsługiwania AC3 i dźwięku więcej niż 2-kanałowego. Chiba, że już jakies
nowe wersje tych sterów są... Jednak sterowniki te są pisane raczej na
potrzeby użytkowników zajmujących się tworzeniem muzyki, a nie graczy. Takie
przynajmniej odniosłem wrażenie.

mar00ha