Zmiana C266 -> PIII450

Autor: Samotnik (samotnik_at_samotnia.eu.org)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 19:45:43 MET DST

No właśnie - wyjąłem Celka, włożyłem PIII450 MHz. Przy boocie płyta zeznaje, że jest
włożone PII300 MHz - co robię źle? Płyta chyba LX, chociaż przy boocie pisze, że BX98
cośtamcośtam. Dodatkowo winda pracuje mocno niestabilnie, co chwilę reset, ale
jeszcze nie wiem, czy to nie wina tego, że driver nie ten - jak wiemy zmiany płyty
w2k nie przetrwa, a zmianę procka?

Może jakieś źle ustawione częstotliwości magistrali itd? Słabo siedzę w temacie,
pomóżcie. Dziewczyna jutro wraca a ja chcąc ulepszyć, zepsułem jej kompa. :P

--
Samotnik http://www.samotnia.eu.org/