Re: MSI?

Autor: fLiPeR (fliper_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 22:45:43 MET DST

Użytkownik "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl> napisał w wiadomości
> Bardzo doble plytki, generalnie z zadnymi modelami nie bylo wiekszych
> problemow.
> Nie za drogie, dobre wyposazenie (kabelki, sofcik, itd), bardzo popularne.
> Jak dla mnie chyba najlepsze MB , osobiscie mialem wiecej problemu z
> ABIT'ami i ASUS'ami niz z MSI (sam mam KT3 Ultra - zero problemów) Dobry
> stosunek cena / mozliwosci / jakosc.
> Pod AMD polecam MSI KT3 ULTRA2 lub KT4 ULTRA, choc ta ostatnia nie zebrala
> zbyt wysokich not za wydajnosc, ale mam nadzieje ze nowy biosik cos
poprawi,
> bo mam zamiar sie na nia przesiasc.
> [...]

heheh...zenek, jak ty to ladnie ujales "zaraz po ECS - ich nie licze" ;)
to mi sie podoba - przyznaje..ostatnia partia ecs'ow przypomina mi plyty
sono(dzialala moze jedna na 10) ale
nie wprowadzaj w blad ludzi twierdzac, ze msi to najlepszy stosunek
cena/mozliwosc/jakosc - jezeli dla ciebie
liczy sie opakowanie(tu trzeba ci oddac - za te 250 zl drozej jest naprawde
bardzo ladne - nie wiem tylo czemu od razu trafia do kosza ;) ), fajna
plytka ze sterownikami i innym zupelnie nieprzydatnym softem oraz jakis tam
tekturkowy kalendarz to bierz msi
jezeli natomiast trafisz na dzialajacego ecs'sa ( a sam przyznasz ze klient
ma jaknabardziej do niego prawo - to ze nie dziala to nasza - sprzedajacego
sprawa)
to wydajnoscia otrzymujesz prawie, ze msi
coz..sam sie zbieram do zakupu innej plyty ale tylko dlatego, ze ecs
(jeszcze) nie posiada opcji udrazniania pamieci ddr (czy jak to tam
szlo)...a wiesz, ze musze cie dogonic w 3dmarkach ;)
reasumujac : msi - dla bogatych, ecs dla biednych (czyli wiekszosci z nas)
pozdrawiam
    fLiPeR
p.s. co kto woli : kupic za 250 ecs'sa i lepszego proca czy za 500 msi i
procka gorszego z mozliwoscia podkrecenia i utraty gwarancji?