Ktoś z Katowic, Problem z domena, InerNask

Autor: Andrzej J. Turowicz (at_at_buchalter.com.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 16:20:55 MET DST

Kupiłem rok temu domenę w InterNask
bo tanio. W zasadzie nie mam większych problemów ale.....

Domena nazywa sie turowicz.net
bez www, no i raz na 5-6 miesięcy mam problem
firma ta, siedziba w Katowicach coś tam pogrzebie
i Page not found
W tym tygodniu znowu cos im padło, ale teraz są mądrzejsi

Pytam muie technik
W jakim Pan mieście mieszka, - Ja, we Wrocławiu
Kto daje panu podłączenie do internetu - Ja TPSA
Ach so, mówi facet, powszechnie wiadomo że we Wrocławiu padły
serwery DNS z TPSA, u nas w Katowicach ja Pana
domenę turowicz.net widzę bez problemu

Dzwonię więc za 45 minut
Tym razem ja jestem sprytny

W jakim Pan mieście mieszka, - Ja, we Wrocławiu
Kto daje panu podłączenie do internetu - Ja DIALOG

Ach so, mówi facet, powszechnie wiadomo że we Wrocławiu padły
serwery DNS z DIALOGU, u nas w Katowicach ja Pana
domenę turowicz.net widzę bez problemu.

Mam prośbę, proszę aby ktoś z Katowic sprawdził czy on
łże, czy też w Katowicach domena turowicz.net jest naprawdę
widoczna.

Z góry dziękuję

Andrzej