Re: Ktoś z Katowic, Problem z domena, InerNask

Autor: Offca (offca_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 18:02:27 MET DST

Wprawdzie nie w samych Katowicach ale odleglosc rzutu kamieniem...

Żądany URL nie może zostać sprowadzony

----
Podczas sprowadzania URL-a: http://turowicz.net/
wystąpił następujący błąd:
Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwie turowicz.net
Serwer DNS zwrócił następującą wartość
Name Error: The domain name does not exist.
To oznacza, że:
 Serwer cache nie jest w stanie polaczyć się z hostem o nazwie wymienionej w
URL.
 Sprawdź czy podany adres jest poprawny.
----