Re: Barracuda 4 i praca "non-stop"

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 16:31:38 MET DST

Użytkownik "JedroL" <xtd_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam wyzej wymieniony dysk i chodzi 24/24 od jakis 4miesiecy
> ostatnio zauwazylem, ze chodzi coraz glosniej (albo ja sie robie coraz
> bardziej wyczulony:) )

moja tez po 3 miesiacach pracy non stop zrobila sie glosniejsza.

> ostatnio (jakis miech temu) zamontowalem chlodzenie tem dysku 30-32
> stopnie....
> Slyszalem, ze dla dyskow IDE ciagla praca jest nie wskazana czy to prawda?
> Jak tak to co sie moze stac...???

IBM w ktorejs serii dyskow nie zalecal pracy non stop. Ale moja B IV jakos
dalej chodzi juz prawie rok, chociaz ostatnio komp nie jest wlaczony
24H/dobe.
Ja bym sie nie przejmowal zbytnio, tym bardziej ze sie temp jest bardzo
niska, a gwarancja na 3 lata. A backup zawsze warto zrobic :)

pzdr.
trzmiel