Re: Taki zestaw i DivX - co jest nie tak ?

Autor: Eliash (Eliash_at_space.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:23:58 MET DST

Użytkownik "Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:amrn9n$7r2$1_at_news.tpi.pl...
> Mam komputer na plycie PcChips M537DMA33, procek AMD K6/2-450,
> 128 MB SIMM EDO, CD-ROM 24X, karta graficzna S3 Trio64V2 (2MB, PCI),
> akcelarator Voodoo 3Dfx 4 MB, karta muzyczna Zoltrix RadioMax oraz
> modem Zoltrix FM-VSP336I (33,6 kbps)
>
> Plyta nie byla przystosowana do AMD K6/2 wiec ja przerobilem.
> Szczegoly na mojej stronie http://tdebinski.republika.pl/m537dma33
>
> Jest tylko pewien problem ... DivX'y jeszcze troche mi skacza :(
> W porownaniu do poprzedniego procesora (P166 MMX) to niebo a ziemia,
> ale i tak jeszcze skacze :(

> [...]

dekodery Divx potrzebują minimum 8 MB pamięci karty graficznej
(jak miałem 4 MB kartę to tez skakały zmieniłem na 32 MB przy tej samej
reszcie sprzętu i jest OK)

Pozdrawiam

Eliash