Taki zestaw i DivX - co jest nie tak ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 09:05:39 MET DST

Mam komputer na plycie PcChips M537DMA33, procek AMD K6/2-450,
128 MB SIMM EDO, CD-ROM 24X, karta graficzna S3 Trio64V2 (2MB, PCI),
akcelarator Voodoo 3Dfx 4 MB, karta muzyczna Zoltrix RadioMax oraz
modem Zoltrix FM-VSP336I (33,6 kbps)

Plyta nie byla przystosowana do AMD K6/2 wiec ja przerobilem.
Szczegoly na mojej stronie http://tdebinski.republika.pl/m537dma33

Jest tylko pewien problem ... DivX'y jeszcze troche mi skacza :(
W porownaniu do poprzedniego procesora (P166 MMX) to niebo a ziemia,
ale i tak jeszcze skacze :(

Dla porownania na Celeronie 333, 32 MB DIMM, CD-ROM 32X,
karta graficzna S3 Trio3D (chyba 4 MB, AGP), brak karty muzycznej
chodzi elegancko.

A wedlug Sisoft Sandra ten Celeron jest o jakies 30% wolniejszy
od mojego AMD K6/2

Podaje na wszelki wypadek wynik testow mojeg zestawu w Sandrze.
(Moze sie do czego przyda ?)
CPU [MIPS] 1194
FPU [MFLOPS] 521
CPU MMX [it/s] 1181
FPU MMX/3dnow! [it/s] 883

Nosze sie z zakupem karty graficznej tak od 16 MB w gore ale na PCI
bo plyta nie ma szyny AGP :( Ale z tego co sie ostanio dowiedzialem to
karta graficzna z DivX'ami za duzo wspolnego nie ma.

Co robic ? Co jest nie tak ?
Dlaczego DivX'y jeszcze skacza ?
Prosze o pomoc.

Pozdrawiam