boot problem

Autor: Roder (esnt_at_esnt.debica.edu.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 15:26:24 MET DST

Witam

Wymienilem swoja KT7A na KT7A RAID (obie rev 1.0)
Na tej z raidem poszlo mi wreszcie AGP x4
ale mam problem.

Moj WINDOWS XP byl instalowany na dysku wpietym w IDE na płycie
chciale go zabootowac na RAIDZIE ale udaje mi sie to tylko w trybie
awaryjnym
(po przelozeniu tasmy na HDD0 raida komp bootoje sie bez problemu ale tylko
w trybie awaryjnym a normalnie stoi na ekranie z przewijajacym sie paskiem
:( )

litera i numer napedu sie nei zmienia bo nadal na raidzie jest to dysk
widziany jako HDD 0
w sciezce bootowania boot.ini windows sprawdza tylko ktory to dysk i
partycja wiec wszystko
powinno byc ok a nie jest ... help

(bios do raida 2.32 - stery w windzie 2.32 - bios plyty A9)

kto s ma jakies sugestie jak zmienic sciezke ????

(chce uzywac dysku na kontrolerze RAID bo mam koszmarny transfer na tej
plycie pod WIN XP)

pozdrawiam

Roder