Re: trzaski sb live mity i fakty...

Autor: mar00ha (no_spam.mar00ha_at_w.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:57:51 MET DST

Użytkownik "X-RAV" <xrav_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Niestety wczesniej mialem GF roznie i takze dwa dyski i nic nie
trzeszczalo
> Wiec nie zgodze sie ze to zasilacz :). Poza tym jak podlaczylem samsunga
> odlaczylem nagrywarke i cd rom wiec obciazenie zmalalo.... !

Ale może to być zbieg okoliczności dużego "zapotrzebowania na prąd" karty
ATI oraz akurat tego dysku... (dalej sobie gdybam!)
Panuje przekonanie(takie przynajmniej odniosłem wrażenie) że karty ATI
potrzebują dużo prądu i lepszej jakości niż GFy na przykład...

> nie mam jak :(
A nie masz monitora napięć w BIOSie? Może jakiś programowy(SpeedFan
może...)?
Wtedy łatwo by było sprawdzić jakie są spadki napięć...

mar00ha