Re: trzaski sb live mity i fakty...

Autor: X-RAV (xrav_at_box43.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:26:46 MET DST

> A jednak trochę z mojej teorii się potwierdza!
> Masz zasilacz 200W i może on już nie wyrabiać przy podłączeniu kolejnego
> dysku!

Niestety wczesniej mialem GF roznie i takze dwa dyski i nic nie trzeszczalo
:)))!
Wiec nie zgodze sie ze to zasilacz :). Poza tym jak podlaczylem samsunga
odlaczylem nagrywarke i cd rom wiec obciazenie zmalalo.... !

> Sprawdź jakie masz napięcie 3.3V przed i po podłączeniu dysku. Może to to?

nie mam jak :(

X-RAV http://www.xrav.prv.pl
xrav_at_elektromontaz.pl xrav_at_box43.pl
UIN:20807659 GG:487463 [wAw]EM