Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:46:55 MET DST

Sniper wrote:

> Znowu mi Krzychu dokopałeś. Chyba się w końcu pogniewam :-)

Nie ma co sie gniewac :) Chodzilo mi o Krucjatorow co uwzaja i probuja
udawadniac innym ze to dobre zasilacze ;) Do tych co maja i nic nie probuja
udawadniac sprzecznego z faktami nic nie mam, tak samo do ECS'siarzy co
zdaja sobie sprawe ze ich plyta to zaden cuda nad cudy :>

> Ja też mam Codegena - nie nawidzę go jak własnej gęby, ale muszę na
> nim pracować, bo nie mam na razie kasy na lepszą. Przy pierwszej
> lepszej okazji wymienię go na Enlighta albo coś podobnego a starego
> Codegena wyrzucę go punktu widokowego na Pałacu Kultury i jeszcze na
> dół zbiegnę, żeby go podeptać.

Hmm... Troche ja pomodowac, zeby ladnie leciala :>>

> Ale z tym ECS'em to już przesadziłeś! W życiu nikt mi bardziej nie
> pojechał. Nawet do głowy by mi nie przyszło, żeby toto kupić. Pracuję
> na MSI KT3 Ultra ARU i domagam się zadośćuczynienia :-)

Chyba z p.w. wyjasnien zrozumiales o co mi chodzilo :)

> Codegeny zawsze wybuchają :-)

Nie wiem tera z czy sie nabijasz ze mnie czy co? :) Ale wrazie co
przeczytaj to z kontekstem :)

:(

--
Krzysztof Szczepanek