Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 12:20:39 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Zreszta "Codegenowcy" zachowuja sie jak ECSsiarze :/

Znowu mi Krzychu dokopałeś. Chyba się w końcu pogniewam :-)
Ja też mam Codegena - nie nawidzę go jak własnej gęby, ale muszę na
nim pracować, bo nie mam na razie kasy na lepszą. Przy pierwszej
lepszej okazji wymienię go na Enlighta albo coś podobnego a starego
Codegena wyrzucę go punktu widokowego na Pałacu Kultury i jeszcze na
dół zbiegnę, żeby go podeptać.

Ale z tym ECS'em to już przesadziłeś! W życiu nikt mi bardziej nie
pojechał. Nawet do głowy by mi nie przyszło, żeby toto kupić. Pracuję
na MSI KT3 Ultra ARU i domagam się zadośćuczynienia :-)

> tymbardziej, ze im zasilacz napewno wybuchnie.

Codegeny zawsze wybuchają :-)
Sam przecież niedawno pisałem na grupie, jak to cały komp mi się
sfajczył (razem z minetorem) przez takiego Codegena. Ale głupi byłem i
kupiłem znowu (chociaż mam na to wytłumaczenie: spaliło mi sprzęt za
kilka tys. zł - to na nowy zasilacz już zabrakło).

Pozdrawiam,
Sniper