Re: O AMDekach raz jeszcze...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 27 Sep 2002 - 18:05:12 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Nie ma co sie gniewac :)

Żartuję przecie. Przez takie pierduły się gniewać??? Etam... nie dla
mnie.

> Chodzilo mi o Krucjatorow co uwzaja i probuja
> udawadniac innym ze to dobre zasilacze ;)

No tak, w tym to cię popieram w 100 procentach.

> Chyba z p.w. wyjasnien zrozumiales o co mi chodzilo :)

Jasne... wszycho w porządku...

> Nie wiem tera z czy sie nabijasz ze mnie czy co? :)

W życiu! Potwierdzam fakty. W mojej firmie większość kompów pracuje na
Codegenach. A z racji, że jest ich bardzo dużo, to regularnie średnio
co 1-2 miesiące któryś z nich wybucha. I wtedy kupujemy HuntKey'e -
stosunkowo tanie i całkiem solidne - choć ciągle dalekie od ideału.

Pozdrawiam,
Sniper