Re: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: JK (pcjack_at_ciach_do_tu.polbox.com)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:43:26 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <plonker_at_go2.pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> kupilem kiedys zasilacz w Action zepsuty, nie naprawili mi tylko wymienili
> na inny (wygladal na uzywany), czy tak waszym zdaniem powinno byc?
> gwarancja nie byla przedluzana tylko gosc powiedzial ze dalej ta sama
> gwarancja (czy zostalem potraktowany niezgodnie z "prawem" ?
Tak. Towar zakupiony do celów działalności gospodarczej ma wyłączoną
odpowiedzialność z tyt. rękojmi- zostaje tylko gwarancja, a to jest właśnie
efekt jej działania...Czyli wpadłeś we własne sidła. Trzeba było w sklepie
kupić. Ty i podobni musicie sobie uzmysłowić, że hurtownie są dla firm, a
polskie prawo własnie tak firmy leje po d..ie- brak jakichkolwiek przepisów
regulujących kwestie rozpatrywania reklamacji- mówiąc prościej- jak jaśnie
pan uważa, tak będzie.

JaceK