Odp: Kupowanie sprzetu w hurtowniach

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 02:03:50 MET DST

> wchodzisz do action , siadasz i mowiesz ze jestes z firmy X , znajdz jaks
> psiarsko mala firme przedtem , prawie wszystkie firmy z wawy sa
> zarejstrowane w action , oni nawet cie n nie poprosza o dokumenty tylko
> gszecznie zrealizuja zamowienie , idzies zdo kasy .. na dol , pieczatka i
> odbierasz towar po cenie hurtowej :D

no ale kiedys mnie sie pytali czy am upowaznienie (w katowicach)
ale w koncu sobie zalatwilem (sasiad jest u nich zarejestrowany)

kupilem kiedys zasilacz w Action zepsuty, nie naprawili mi tylko wymienili
na inny (wygladal na uzywany), czy tak waszym zdaniem powinno byc?
gwarancja nie byla przedluzana tylko gosc powiedzial ze dalej ta sama
gwarancja (czy zostalem potraktowany niezgodnie z "prawem" ?