Re: Taki zestaw i DivX - co jest nie tak ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Wed 25 Sep 2002 - 10:06:14 MET DST

"Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Plyta nie byla przystosowana do AMD K6/2 wiec ja przerobilem.
> Szczegoly na mojej stronie http://tdebinski.republika.pl/m537dma33

ladnie , podobna strone widzialem po angielsku , tam byla taka wieeelka
tabelka dzialajacych ramuf i fogoole :) jak chcesz to znajde adres

> A wedlug Sisoft Sandra ten Celeron jest o jakies 30% wolniejszy
> od mojego AMD K6/2

ale tylko na papierze , Celeron ma o niebo mocniejsze FPU

> Nosze sie z zakupem karty graficznej tak od 16 MB w gore ale na PCI
> bo plyta nie ma szyny AGP :( Ale z tego co sie ostanio dowiedzialem to
> karta graficzna z DivX'ami za duzo wspolnego nie ma.

ma troche , tz wymagana jest grafika potrafiaca wysfietlac Overlay oraz
majaca szerokie pasmo , twoja jest najgorsza z moszliwych :D , wejdziesobie
na mplayerhg.org czy jakos tak i poczytaj FAQ, co prawda jest to linuksowy
player ale w dokumentacji ladnie wyjasnione jest jakie kryteria powinna
spelniac karta graficzna. Twoja jest wymieniona jako taka , przy ktorej
mozna o divx zapomniaec :P

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod