Re: cichy zasilacz ATX

Autor: Piotrek (plat25_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 18:17:13 MET DST

> dzieki wszystkim za opinie, zainteresuje sie obudowami enlight'a.

I masz racje ja tez kupiłem i nie załuje.
wentylator w zasilaczu jest bardzo cichy i wolno sie kreci (sluży juz tylko
do chodzenia samego zasilacza i nie do wysysania powietrza z kompa) pod
zasilaczem mam wentyl i jest on dosyc głośny , obraca sie z predkoscia 3500
co radzicie kupic jakis wolniejszy czy przepiąć na 5V