Odp: cichy zasilacz ATX

Autor: Piotrek (plonker_at_go2.pl.NOSPAM)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 14:19:53 MET DST

> Zastanawiam sie nad zakupem jakiegos 'dobrego' zasilacza atx - moze
> ktos naprowadzilby mnie o co pytac, czy sa wogole 'bezszmerowe' ;)
> w miare ciche zasilacze (no i najlepiej zeby nie zrujnowaly mojego
> skromnego budzetu)

wlasnie mam od znajomego zasilacz (niestety AT), z komputera COMPAQ, przy
wlanczaniu dziala bardzo glosno - przez 2 sekundy wentylator kreci sie
bardzo szybko - potem zwalnia tak ze nic nie slychac

podejrzewam ze w tym zasilaczu siedzi jakis krasnolutek i jak mu jest gorąco
to przykręca jakiś obwód zeby się wentylator kręcił szybciej

krasnoludek = termometr (czy jakoś tak :-)
czy i za ile wiedzieliście takie zasilacze?