Re: Odzyskiwanie danych z NTFS

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 24 Sep 2002 - 18:14:50 MET DST

Spider wrote:

> Ktos wie jakim programem moge probowac odzyskac pare plikow z uszkodzonej
> partycji NTFS ? Moze ktos zna jakies linki do tkich programow? Prosze!

http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/NTFSDOS.shtml
Dziala. Nieco danych odzyskalem dzieki temu. Jest tez wersja dla Win98,
ale u mnie w piekny sposob wywalalo caly system. Jak chesz zachowac
dlugie nazwy to polecam rowniez inne piekne narzedzie:
http://www.odi.ch/prog/lfn/index.php

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski