Re: jaki ESC

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 08:10:03 MET DST

Użytkownik MarkX <markv_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al0a0b$fad$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> wymiana pamieci by raczej nie byla problemem. Mam 3x128 SDRAM i chetnie
bym
> to wymienil na 1x256 DDRAM.

a dlaczego tylko 256 !! pomęcz sprzedawce - ze jak nie ma juz twojego modelu
tylko "wciska" ci inny to pamieci wymienia za friko albo poprosze zwrot
calej kasy za tamtą plytę ..... (raczej bedzie wolał oddac towar niz kasę)

> Co do chipsetu to wlasnie mam lekkie obawy przed braniem plyt na sis'ie.
Ale