Re: jaki ESC

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 20:15:25 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> Ja bym wybrał K7VTA3 -- jeśli oczywiście nie byłaby problemem
> wymiana pamięci SDR na DDR. Ta płyta może nie jest zabójcza pod
> względem możliwości, ale z tego co pamiętam, nie ma z nią takich
> kłopotów co z K7S5A. Poza tym KT266A to dobry chipset.

wymiana pamieci by raczej nie byla problemem. Mam 3x128 SDRAM i chetnie bym
to wymienil na 1x256 DDRAM.
Co do chipsetu to wlasnie mam lekkie obawy przed braniem plyt na sis'ie. Ale
wolalbym raczej poznac opinie uzytkownikow :) Sam niewiele moge cos
powiedziec ,jak nie jestem uzytkownikiem.
Moze jeszcze jakies opinie :)?

--
pozdrowienia
MarkX