Re: jaki ESC

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Sep 2002 - 08:06:41 MET DST

Użytkownik MarkX <markv_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al03l4$tu$1_at_news.onet.pl...
> Padla mi stara plyta ECS K7VZAA. Jako ,ze jestem szczesliwcem :) ,to moge
> sobie wybrac plyte jaka dostane w serwisie na wymiane. Mam do wyboru
K7S5A
> ,K7S6A ,K7VTA3AA. Jaka polecacie i chodz krotko dlaczego akurat ta.

nie bądz łoś !! chyba ze przy okazji zmienią ci pamiec z SDR na DDR za
darmo!!
bo tak naprawde to nie musisz przyjac towaru innego typu !!
a jak nie bo wez kase - dokladnie tyle ile zaplaciles za nią !! (to nie
twoja wina ze sprzedawca nie ma juz takich plyt)

pamietaj o rekojmii !! i kij obchodzi cie co na to np. dystrybutor czy
hurtownia .... (gadasz ze sklepem)