Re: Słabo :-)

Autor: darolek (darbox_at_toya.net.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 00:09:51 MET DST

"Czapski Pawel" <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> wrote in message news:aku2pe$2694$1_at_pingwin.acn.pl...

> CIEKAWE ILE JESZCZE OSOBO MNIE ZJEBIE... nieslusznie
> CZY NALEZY ZALACZAC INFORMACJE: uwaga stwierdzenie 'slabo :-)' swiadczy o
> humorystycznym zabarwieniu podawanego linka....
> Ludzie... !!!

Ja tez mialem tu zabawana sytuacje niedawno:
Zareklamowalem swoja aukcje z allegro i nagle jakis koles
(podajacy sie niewiadomo za kogo) zaczal mnie straszyc ze
mnie zadenuncjuje u administratorow serwisu i ze mi zawiesza
konto ! No normalnie sie wystraszylem -:)) I w sumie przyslal
do mnie w tej sprawie juz niezla ilosc poczty -:)))
-
d.