Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 12:10:45 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl>, wrote in

> Celerony Coppermine ulegają ukruszeniom łatwiej niż Durony :)

Czy latwiej to bym polemizowal :) "Nie udalo" mi sie ukruszyc coprawda
zadnego :( ale zdeycodwanie latwiej ukruszyc Durona :)

> Sam się zdziwiłem -- zdjąłem ostatnio radiator z takiegoż Celerona
> (radiator założony jakiś rok temu przeze mnie;
> wyjątkowo delikatnie, bom przyzwyczajony do Duronów) i dwa rogi
> okazały się lekko nadkruszone -- najwyraźniej od samego nacisku
> radiatora i intensywnych zmian temperatury.

Tez widzialem ukruszone coppermainy, seryjnie zalatwione perzez jakiegos
mlotka co mial problem z zakladniem radiatorow (nawet nie chce myslec co
by bylo gdyby dorwal sie do AMD :) Zreszta od jakiegos lutego Intel
produkowal tez coppermainy w obudowach FCPGA2 wiec ten problem odpada. W
AMD niestety pozostaje.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"