Re: Radeon 9000 - drobny problem

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 12:24:29 MET DST

> Być może nie przykładają się do wyglądu produktu, ale to solidne produkty.
> Produkują sami. Zresztą produkowali karty dla ATI.

powiem inaczej - znam firme sappire chociazby z radka 7500
ale mam obawy co do tego konkretnego egzemplaza
ciekawie sie przedstawia:
wyglada inaczej niz ten ze strony sapphire'a - ma inny radiator
w sterownikach przedstawia sie jako r9000 nawet nie jako
radeon 9000 tylko jakos tak skrutowo, na dolaczonej
plytce nie ma nawet adresu sapphire'a (znam ten adres)
pozatym wg tych sterownikow ma pamieci sdr/sgram i ramdac
350MHz - zastanawiam sie czy po prostu to nie jakis przekret
niekoniecznie ze strony sapphire, tylko tego kto sprzedal mi
taka karte w podelku sapphire'a

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl.NOSPAM