Re: Zdechniety dziwnie Athlon i reklamacje.

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 13:10:03 MET DST

Użytkownik "Radoslaw Sokol" napisał:

> Pewien jesteś? Celerony Coppermine ulegają ukruszeniom
> łatwiej niż Durony :) Sam się zdziwiłem -- zdjąłem ostatnio
> radiator z takiegoż Celerona [...] i dwa rogi okazały się lekko
> nadkruszone

Tu bym coś dodał. Dwa lata temu mój poprzednik zamówił do firmy kilka kompów
z Optimusa. Wszystkie z Pentium III 800 MHz, identycznie skonfigurowane.
Jeden z nich notorycznie się wieszał, więc został kiedyś przestawiony w
najmniej używane miejsce. W końcu, w chwili wolnego czasu zajrzałem do
niego. Rozbebeszyłem, zdjąłem radiator, żeby zobaczyć czy pastą jest
posmarowany. Oczywiście był, tylko na 1/5 powierzchni rdzenia procesora. A
sam brzeg rdzenia ukruszony. Przejechałem palcem - posypał się krzemowy
piasek. Znalazła się przyczyna braku stabilności.

Pozdrawiam,
Sniper