Re: Dobra karta graficzna?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Mon 02 Sep 2002 - 00:19:01 MET DST

> Mam na płycie zintegrowany jakiś szajs (chyba Trident...) i chciałbym
kupić
> coś lepszego, karta musi być niestety na PCI bo moja płyta gł. slotu AGP
nie
> posiada. Co polecacie? Nie chce jakiegoś super wyszukanego sprzętu, myśle
że
> GF lub GF2 wystarczy, tylko czy są takie na PCI? Jaka firma jest dobra?

coz - moze byc problem

spotkalem sie z 1 dobra karta na PCI oparta na GF2 MX - dokladnie to byla
ELSA GLADIAC 511 PCI - ale ta firma zbankrutowala i moga byc problemy ze
zdobyciem nowej karty
o ile kojaze to z dobrych firm jeszcze Creative (ten od SoundBlastera) robil
GF2 MX na PCI

z nowszych to moze cos z GF4 MX420 np firmy PNY lub Prolinka (osobiscie
stawialbym na PNY ze wzgledu na lepsze wykonanie i dluzsza gwarancje) - w
Polsce dystrybutorem jest Servodata a tak "se" to smiesznie wyglada
http://www.servodata.com.pl/pny/verto/verto_g4_mx420_pci.htm
(jak widze maja tez GF2 MX400 na PCI)

a jak masz dusze eksperymentatora ;-) to moze jakies ATI na PCI - ostatnio
widzialem Radeona 9000 od PowerColora na PCI
http://www.cptech.com.tw/powercolor/web/
product_inside.asp?prd_id=R9000PCIEdition
ale to rozwiazanie traktowalym raczej jako ciekawostke

pozdrawiam