Re: plyty glowne

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 01:01:49 MET DST

> Pracuje w firmie komputerowej ,tyle ze niestety nie mam mozliwosci
osobiscie
> przetestowac plyt. A co do testow w necie. Wysylala nasz firma karte do
> wszystkimi kartami galaxy. Dlatego wole poznac opinie normalnych
> uzytkownikow.
> w sumie najbardziej by mi zalezalo jakby ktos mogl mi napisac na
przykladzie
> 3dmarka2000 badz 2001. Roznica miedzy plytami w pkt. Ostateczine w %.

jak Ty to sobie wyobrazasz - jak mam porownywac moja plyte glowna Asusa np z
MSI ktorej nie posiadam ???
skoro Ty pracujesz w firmie komputerowej i nie mozesz zrobic testow
porownawczych to jak ja nabywca konkretnego egzemplaza mam porownywac swoje
mobo z tymi ktorych na oczy nie widzialem ???
bo logiczne jest ze wiekszosc zadowolonych uzytkownikw bedzie zachwalala
swoja plyte (nieswiadomi ze moga istniec lepsze)

a co do 3DMarka to _wiecej_ moze zalezec _od_karty_graficznej_ niz od mobo -
jezeli wezmiemy pod uwage plyty glowne na tym samym chipsecie...

BTW mam pytanie zaadnicze - czy bedziesz "gral" tylko w 3DMarka ze taki
wazny jest ten wynik, a co np z QIII, UT i innymi ktorych nie chce mi sie
wyliczac ?

pozdrawiam