Re: plyty glowne

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 00:12:52 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Masz pelno testow w sieci to se sprawdz :P

hehe testow? nie dzieki ,nie ufam testom na stronach typu www.benchmark.pl
Pracuje w firmie komputerowej ,tyle ze niestety nie mam mozliwosci osobiscie
przetestowac plyt. A co do testow w necie. Wysylala nasz firma karte do
testow ,ktora juz po testach byla wlasnoscia wlasciciela. Jaki byl wynik
testow? Chyba nie trzeba mowic.......
Drugi przyklad. Serwis benchmark. Znam goscia ,ktory zajmuje sie
sprowadzaniem i dystrybucja kart galaxy w Polsce. Ma kolege w serwisie
benchmark. Wyslal im karty do testow. Czy ktos zle napisal o tych kartach?
Wysoka jakosc wykonania......pozal sie Boze ,mialem stycznosc chyba z
wszystkimi kartami galaxy. Dlatego wole poznac opinie normalnych
uzytkownikow.

> Zalezy od zastosowan. Roznice miedzy pozadnymi plytami na takich samych
> chipsetach ogolnie sa malo widoczne w zwyklym uzytkowaniu

w sumie najbardziej by mi zalezalo jakby ktos mogl mi napisac na przykladzie
3dmarka2000 badz 2001. Roznica miedzy plytami w pkt. Ostateczine w %.

wiec nalezy
> zwracac przy zakupie plyty na inne aspekty czyli stabilnosc, support,
> jakosc wykonania oraz zawartos pudelka :)

pudelko:) placic za tekture nigdy!! :)

--
pozdrowienia
MarkX