Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 23:17:36 MET DST

"sprocket" <sprocket_at_sys.pl>, wrote in news:ake5cg$1eo$1_at_news2.tpi.pl:

> Światła gasną, zapada cisza....
> Czekam na pytania.... :)))

O czujesz klimat o to chodzilo ;)

> eeeee.....
> półprzewodnikowe ???

Hehe
Nie do konca o to chodzilo.
Poprawna odpowiedz: RAMBUSY :)

> W wypowiedziach intelowców ????

LOL ;)

> A tak serio, to z czego ta przedwaga wynika ????

Tam gdzie wymagana jest duza przepustowosc pamieci.

> Krzysiek, nie przekonsz mnie, że Athlonów nie spowalnia węższe pasmo
> dostępu do RAM.

Nie mam zamiaru. Jeszcze raz co napisalem:
Naszczescie Athlony nie sa tak zalezne od przpustowosci pamieci
jak P4.

P4 na sdr'ach jedzie jak na recznym, Athlon naszczescie nie ma tego
problemu :)

> Dlatego na razie - choć nieśmiało - proponuję EOT :))

OK

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"