Problem chyba z CD-ROMem

Autor: Lenar (lenar666_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 23:27:48 MET DST

Witam
Mam taki problem : gdy ogladam z cd divx'a lub slucham audio cd
to w tle slychac trzaski , strasznie mnie to denerwuje :-(
Da sie cos z tym zrobic, czy to awaria sprzetu ?
Objawy te zaobserwowalem po tym jak zainstalowalem, po formatowaniu, WinXP.
CD to LG CDR-8521B na Sec. Slave , mam tez :
TEAC CD-W524E na Sec.Master.
Na nagrywarce dzwiek jest normalny. Na Cd tez kiedys bylo
dobrze. Moja karta dzwiekowa to SoundBlaster128 PCI.

Pozdrawiam i prosze o pomoc
Lenar