Kopia zapasowa całego dysku

Autor: Piotr Stanisz (piotr_stanisz_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 17:37:31 MET DST

Używałem wcześniej z powodzeniem Norton Ghost 2002 pod Windows 98 SE do
robienia backupu całej partycji C. Teraz to samo chcę zrobić pod WinXP
Professional. I niestety, nie udaje się. Nie mogę wybrać partycji, na której
będzie umieszczona kopia danych. Wprawdzie mam możliwość zapisania kopii na
CD, ale dotąd (5 prób!) jakoś się nie powiodło. Program znam nie od dziś i
przegrzebałem już we wszystkich opcjach. Być może Ghost nie może zapisywać
danych na NTFS-ach? Czy ktoś mógłby mnie poratować...? Co jest nie tak?

--
Pozdrawiam,
Piotr Stanisz