Re: Kopia zapasowa całego dysku

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Aug 2002 - 21:00:45 MET DST

On Mon, 26 Aug 2002 17:37:31 +0200, "Piotr Stanisz"
<piotr_stanisz_at_wp.pl> wrote:

>U?ywa?em wcze?niej z powodzeniem Norton Ghost 2002 pod Windows 98 SE do
>robienia backupu ca?ej partycji C. Teraz to samo chc? zrobi? pod WinXP
>Professional. I niestety, nie udaje si?. Nie mog? wybra? partycji, na której
>b?dzie umieszczona kopia danych. Wprawdzie mam mo?liwo?? zapisania kopii na
>CD, ale dot?d (5 prób!) jako? si? nie powiod?o. Program znam nie od dzi? i
>przegrzeba?em ju? we wszystkich opcjach. By? mo?e Ghost nie mo?e zapisywa?
>danych na NTFS-ach? Czy kto? móg?by mnie poratowa?...? Co jest nie tak?

Ghost niestety nie rozumie systemu plikow NTFS - i nie sadze ze bedzie
kiedys rozumial.Wiec nic nie zapisze na partycji NTFS.
Moze kombinacja NTFS4DOS Pro cos pomoze.
Image partycji NTFS gdy sa tam bledy powoduje generacje komunikatu
i zakonczenie pracy. Mam TEAC W516EB i nie mialem nogdy problemow
z zapisem na CDR choc tego sposobu nie lubie.
Wole image zapisywac na startowym CDR z emulacja dyskietki 2.88 MB
gdzie mozna to i owo zmiescic.