Re: software cooler dla Athlona XP (w praktyce)

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 17:21:51 MET DST

Użytkownik "Czapski Pawel" napisał:

> Come ON... przy MAX obciazeniu 100%Idle nie ma co
> testowac zadnego soft cooler'a, gdyz musza wtedy
> pracowac wszystkie bloki procka...

Źle mnie zrozumiałeś. Napisałem, że przy max obciążeniu mój procek nagrzewa
się do 47 stopni. Jak nie robię DOSŁOWNIE nic (tzn. gapię się we wskaźniki
PC Alerta i CPUIdle, to mam 43 stopnie, w chłodniejsze dni nawet 36. Program
CPUIdle jest aktywny, pokazuje wykorzystanie procesora średnio na 1% i
niestety, nie daje kompletnie nic. Na moim poprzednim procu Pentium III 500
MHz miałem faktycznie przy użyciu tego samego programu 6-7 stopni mniej, ale
teraz niestety kupa.

Pozdrawiam,
Sniper