Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 21:57:17 MET DST

> nie ideologia, ale nie mozna powiedziec ze chipset via266a jest
niestabilny
> bo to "via" - nie ma obecnie czegos takiego jak "niezgodnosc sprzetowa"...

moze i tak, nie wiem, moje doswiadczenia z via rozpoczalem i zakonczylem na
'wspanialym apollo pro 133A, powiem krotko to byl koszmar...

> co ci powiem ja wczesniej przezylem bx'y na msi "cos tam cos tam" i na
> slawnej beII od wersji 1.0 do 2.0 przez 1.2 i wszystkie poszly z dymem...
> nie krecilem duzo:) razem padlo mi 5 plyt - porownalbym je do dyskow
IBM'a -
> szybkie, ostre:), padliwe...

kompromitujesz sie. BX to jedne z lepszych chipsetow w historii. juz lepiej
wroc do opisywania i810...

> a ty to kto?:D - odpowiedz ponizej...

nie wiem czy zauwazyles ze kilka listow wczesniej zadeklarowalem chec zakupu
hammera jesli tylko bedzie sensowny. czy widziales kiedys wielbiciela amd,
ktory dopuszczalby zakup intela? wiem zaraz odpowiesz ze to dlatego ze intel
nigdy nie bedzie lepszy niz amd ;)))) zgadlem?

> u mnie zadecydowaly wyniki... "glupi" athlon 700 wyprzedzal celerona 800 @
> 130 - p3 800/100 byl porownywalny... no i nie mowie ze drozszy...

no widzisz a ja wybieralem pomiedzy P41.8_at_2.4 a XP2000+ i wybralem P4 i
wiesz co przewazylo? wstret do via. a sisowi wtedy jakos jeszcze nie ufalem.
przewazylo rowniezi to ze przy sensownym skonfigurowaniu zestawu ten
northwood jednak jest od 2000+ szybszy a kosztowal przktycznie tyle samo.

> wielbiciel intela?

raczej pragmatyk.