Re: update biosu karty graficznej

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 18:37:09 MET DST

Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> Jak się upgraeduje bios karty graficznej? Ściągnąłem plik *.rom do swojej
> karty, ale nie wiem czym go wgrać.
> Pozdrawiam
> ps. moja grafika to riva tnt2 m64 z biosem 2.x... ściągnąłem 3.05...
>
>--

1. Musisz miec karte ktora umozliwia upgrade biosu (TNT radko mialy flasha)
2. oprocz pliku ROM musisz miec program do flashowania (czesto jest
dostarczany razem ze sterami fatchmana np. tutaj
http://www.nvidia.pl/download.html?Fachman
3. Upewnij sie ze bios ktory masz jest dokladnie do twojej karty (istotne sa
chipy od TV OUT)
4. Co Ci nie dziala ze chcesz robic upgrade BIOSu - IMHO jezeli wszystko
dziala jest to zbedna operacja, chyba ze dla sportu :)
5. jak nie wiesz jak zaflaszowac uruchom program do flashowania z parametrem
" /?" - wyswieli Ci co masz zrobic
6. Powodzenia :)

Pozdr
ZenoN