Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 18:26:52 MET DST

>Poniekad. Intel zauwazyl, ze AMD zaczyna mu tam uciazliwie bzykac kolo
>czterech liter, wiec obnizyl ceny P4, wprowadzil na rynek Northwooda i
>skasowal praktycznie z rynku Durona przy uzyciu resztek Willamette ;)

ja bym powiedzial ze durony no i wkrotce celerony umra smiercia naturalna,
przy obecnych cenach "pelnych" prockow nie ma potrzeby robic "tanszych"
modeli

>No i teraz sie robi ciekawie, bo AMD wydaje sie byc w sytuacji nieco
>podbramkowej -- a XP2600+ w cenie wyrazniej wyzszej od P4-2.53 wydaje sie
>byc tego dowodem.

ceny jeszcze spadna:) ale wedlug niektorych amd jest ciagle w sytuacji
podbramkowej:) a jakos sie trzyma

>Brzmi niezbyt rozsadnie, ale pomysl interesujacy ;)

wlasnie intel juz pobiera ten podatek:)

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\