Co w sprzęcie piszczy?

Autor: Nestor (nestor_pl_at_2com.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 15:54:49 MET DST

Oto mój problem płyta SL75DRV z flash bios 4.1; SB Live; HDD Spinpoint
Samsung 18,4GB i 40GB UDM100; LiteOn 32x12x40x po flash'u 48x12x40x ; Athlon
1,2GH; obudowa Codeon ?; 256DDR RAM (w 2 kościach) 2100 GForce2 Ti
(Prolink); Tuner Prolinka.
Jak cos pominąłem to dopiszę lub uszczegółowię w razie potrzeby, chodzi o to
iz ten blaszak od czasu do czasu na XP to byla norma robił sobie restarty i
odpalał się po nownie generując jakieś komunikaty o błędach aktualnie po
wyposażeniu go w UPS EVER 500 zasilacz na 250W monitor ok. 150W potafi na
98SE z 2000 roku pisnąć głośnikiem systemowym tak jak robił to wtedy gdy się
wyłączał, ale nie udaje mu się to czy to może być wina zasilacza?
Pytanie 2
Jakie i gdzie coolery zamieścic by go troche ostudzić ma ok. 47 C przy
dłuższej pracy za wszelkie krytyczne i konstruktywne uwagi serdeczne dzięki
Nest