Re: Co w sprzęcie piszczy?

Autor: splvr (dgim_at_box43.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 17:03:51 MET DST

"Nestor" <nestor_pl_at_2com.pl> wrote in

> Oto mój problem plyta SL75DRV z flash bios 4.1; SB Live; HDD Spinpoint
> Samsung 18,4GB i 40GB UDM100; LiteOn 32x12x40x po flash'u 48x12x40x ;
> Athlon 1,2GH; obudowa Codeon ?; 256DDR RAM (w 2 kościach) 2100
> GForce2 Ti (Prolink); Tuner Prolinka.
> Jak cos pominąlem to dopisze lub uszczególowie w razie potrzeby,
> chodzi o to iz ten blaszak od czasu do czasu na XP to byla norma robil
> sobie restarty i odpalal sie po nownie generując jakieś komunikaty o
> bledach aktualnie po wyposazeniu go w UPS EVER 500 zasilacz na 250W
> monitor ok. 150W potafi na 98SE z 2000 roku pisnąc glośnikiem
> [...]

Jezeli chodzi o temp. proca jaka podales, to ok. 47 po dluzszej pracy na Athlonie
1.2 GHz to jest bardzo dobra temperatura. Oczywiscie jak chcesz to mozesz walnac
moze lepsza paste termoprzewodzaca np. Arctica II badz III, czy Thermopoxa 75 AGS,
dodac wentylatorki: wydmuchujacy(z tylu pod zasilaczem) i wciagajacy(z przodu na
dole obudowy) powietrze.................ale po co??!! Ja mam na swoim Athlonie 1.4
teraz 58-60 stopni(z wentylatorkiem wydmuchujacym) i wszystko chodzi stabilnie.