Re: P³yta MS-6309 problem z d¼wiêkiem

Autor: Marcin (zanny_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 16:03:29 MET DST

> Witam,
>
> Mam problem z p³yt± Microstar 6309 ver.1.0 - w czasie normalnej pracy
> systemu p³yta pracuje poprawnie ale podczas niektórych gier pojawia siê
> nastêpuj±ca sytuacja - brak p³ynno¶ci grafiki tj. wy¶wietlanie klatka po
> klatce plus rwanie siê d¼wiêku. Przerwania dla tych urz±dzeñ s± inne, VIA
> 4in1 s± zaaplikowane.
> Problem ten wystêpuje niezale¿nie od u¿ytych komponentów - testowa³em t±
> p³ytê z kartami grafiki: Nvidia Riva 128 ZX AGP, Nvidia TNT2 M64 PCI i
> kartami d¼wiêkowymi: wbudowana Creative AC'97, Mint PCI, SB 16 ISA - i
> [...]

Witam,
   Spotka³em siê z czym¶ takim u znajomego. Tam oprócz gier, podobna
sytuacja wystêpowa³a np. podczas ogl±dania filmów DivX. Taka systuacja
trwa³a od u³amka do nawet kilku sekund.
    Znajomy ma jakiego¶ ESC na KT133A i Durona 1000. Próbowa³em ustaliæ
dlaczego siê tak dzieje, ale niestety nie uda³o mi siê nic z tym zrobic. Mam
podejrzenie, ¿e to ma zwi±zek z kontrolerem dysku (dysk to Samsung 40GB,
cdrom i nagrywarka TEAC) bo w systemie nie mo¿na w³±czyæ DMA! Napêdy pracuj±
z tego co pamiêtam w trybie Multi-Dword.

    pozdrawiam
Marcin.