Re: nowy AMD - Thoroughbred "B" !

Autor: _Wojtek_ (wojtek_at_usun.to.z.adresu.rabobank.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 11:14:25 MET DST

> probowales kiedys walczyc z i810?:) to moze intel zacznie produkowac
> chipsety do amd to bedziesz zadowolony... (intel mania)

twoja argumentacja jest powalajaca. kto uzywa takich egzotycznych chipsetow
jak i810? moze jeszcze napisesz cos o i820? ja przez ostanienie pare lat
mialem kolejno BX, i845D i aktualnie i845G. Ich stabilnosc jest czyms o czym
via moze tylko pomarzyc. jesli chcesz tu prezentowac zdanie przeciwne to
lepiej sobie daruj na wstepie... intel robi o niebe lepsze chipsety niz via
i wie to kazdy. a ze to nie zgadza sie z twoja ideologia to juz zupelnie
inna para kaloszy...

> a mnie smieszy intel... mowia tyle o swojej przewadze, przekielbasiaja
> benchmarki, sponsoruja oprogramowanie, robia wszystko zeby ku[powac ich
> procki, ale i tak nie dobija amd:) dlaczego? bo kazdy chce wyciagnac jak
> najwieksza sume kasy z kazdego klijenta...

i co w tym smiesznego? normalny marketing. amd robi dokladnie to samo.
wystarczy popatrzec na ich slawny n-bench, albo na zenujacy PR-rating z tym
ze mnie nie smieszy amd a raczej ich fanatycy. intel tak 'zagorzalych'
zwolennikow nie ma. to cos jak linux i windowsy. jedni uzywaja systemu bo
jest im tak wygodniej, inni bo ideologia im to nakazuje. podobnie jest z
procesorami...

oczywiscie nie dotyczy to wszystkich ale w wiekszosci tak wlasnie jest.