Re: Audigy - nowe drivery

Autor: ND (ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 01:44:17 MET DST

Mówiąc "nowa" miałem na myśli tę płytę:
http://pl.europe.creative.com/estore/product.asp?prod=347
I jest ona nowa, jako że zawiera kompletny zestaw oprogramowania dla Audigy z
napisanymi od nowa sterownikami, wszystko w wersjach nowszych niż te
dostarczone na CD z kartą. Ale podążając za Twoim linkiem odkryłem, że tamten
pack zawiera jeszcze nowsze wersje driverów. Swoją drogą, to nie mogłem go
znaleźć na stronie Creative. Ale zaraz go ściągam i wypróbuję. Mój problem z
Audigy nie jest sprzętowy - karta nie dzieli IRQ, mam najnowszy 4-in-1 i
wypróbowałem wszystkie możliwe konfiguracje BIOSa i przekładanie do innych
slotów. WDM zadziałały dopiero po zmianie Detonatorów!!
Wielkie dzięki za pomoc, sprawdzę tego LivePacka.

ND