Re: Audigy - nowe drivery

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 18:27:23 MET DST

-~*Andrzej Chorosiński*~- <da whatever>

> Heh, VXD w ogóle się nie chciały zainstalować - zwis kompa przy
> rozpoznawaniu sprzętu! Po wielu mękach zainstalowałem WDM, ale też nie
> do końca działa. Nie ma trzasków, ale w niektórych grach dźwięk się
> zrywa. Nie całkiem poprawna jest też obsługa dźwięku przestrzennego,
> np. EAX. Podobno nowe drivery pomagają, ale nie mam karty kredytowej,
> by zamówić płytę! Stąd moja prośba o udostępnienie takowej do jej
> szczęśliwych posiadaczy... (o ile tacy są?)

Na stronie dostepna jest stara plyta, nie ma (poki co) zadnej nowej,
natomiast nowe WDM-y mozesz sciagnac sobie np. stad:
http://mojepc.pl/news/?cid=1&nid=491&ns_page=1

Poza tym VXD powinny dzialac i z powyzszego wnioskuje, ze przyczyna lezy
gdzie indziej (brak zainstalowanych sterownikow do plyty, zle ustawienia
w biosie, cos fizycznie dzielacego przerwanie z Audigy itp.)

Pozdro

--
"...'Cause I'm the 21st Century Digital Boy.
I don't know how to live, but I've got a lot of toys..."