Re: Audigy - nowe drivery

Autor: Grzech (surym_spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 00:46:35 MET DST

Użytkownik "ND" <ndchoros_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Czy ktoś miał już okazję przetestować nowe drivery dla Audigy? I czy ktoś
> może jest szczęśliwym posiadaczem płyty z nimi? Mam na myśli CD, które
trzeba
> zamówić na stronie Creative przy użyciu karty kredytowej. Ja niestety (?)
nie
> mam takowej. Mam za to nie do końca poprawnie pracującą Audigy (Win98SE).
Czy
> nowe sterowniki rozwiązują dotychczasowe problemy?

do sprzętu sb zawsze trzeba instalowac jak najnowsze drivery, bo update u
tej firmy to wielki rarytas :)))
poza tym creative to jedyny sprzęt jaki widziałem, w przypadku którego po
update'ach zachodzi widzialna poprawa (czytaj: stery są tak zabugowane, że
nawet jak się bardzo nie chce, to się napisze coś nowego co poprawi
działanie)

--
Grzech
when replying directly, remember to