Re: Poradźcie w sprawie drukarki

Autor: Tomasz Grzegorczuk (gregor_at_dresik.z.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 18:54:53 MET DST

Ja mam Lexmark Z43 i wymiata wszystkie drukarki, male zuzycie tuszu ... mam
ja prawie rok i przy sukcesywnym drukowaniu sciag itp. rzeczy mam jeszcze
tusz na jeszcze tyle drukowania co wydrukowalem :-) mysle, ze ryze spokojnie
wydrukuje i mam do tego kolorowy tusz ktory jest praktycznie nie ruszony ...
drukarka ma dobra rozdzielczosc i przy drukowaniu sciag Arial 4 jakosc jest
porownywalna do laseru co prawda tusz sie potrafi zetrzec nie jak w drukarce
laserowej ale jakosc jest zblizona ! W kolorze drukuje jak za te pieniadze
doskonale ! Wszechstronne zostosowanie drukarki z pewnoscia zaspokoi niezbyt
wymagajacego uzytkownika. Co najwazniejsze drukarka nie sprawila mi jeszcze
zadnych klopotow. Goraco polecam.