Poradźcie w sprawie drukarki

Autor: NR (naryj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 16:15:11 MET DST

Muszę kupić drukarkę atramentową do domu - nie musi to być żadne cudo,
ważne, żeby było dość tanie (najlepiej do 300zł), w miarę oszczędne i dawało
się potem napełniać jak najwięcej razy. Z racji tego, że Epsony i Canony
chyba też mają głowicę osobno i pojemniki osobno, nie bardzo mi pasują (jak
się zapcha głowica, to będzie problem).
Oczywiście zależy mi też na jak najwyższej jakości wydruku (oczywiście nie
spodziewam się super jakości za 300zł). Czy doradzicie coś?